Menu
http://milouddeuren.nl/modules/mod_image_show_gk4/cache/banner12gk-is-88.jpglink
http://milouddeuren.nl/modules/mod_image_show_gk4/cache/banner15gk-is-88.jpglink
http://milouddeuren.nl/modules/mod_image_show_gk4/cache/banner16gk-is-88.jpglink
http://milouddeuren.nl/modules/mod_image_show_gk4/cache/banner11gk-is-88.jpglink
http://milouddeuren.nl/modules/mod_image_show_gk4/cache/banner17gk-is-88.jpglink
http://milouddeuren.nl/modules/mod_image_show_gk4/cache/banner3gk-is-88.jpglink

downloadfolderbanner

Erg blij met onze nieuwe voordeur...

  • Categorie: Klantervaringen
  • Gepubliceerd op dinsdag 15 januari 2013 22:22
  • Geschreven door Webmaster
  • Hits: 4670

Wij zijn erg blij met onze nieuwe voordeur, ruime keuze, goed advies, snel geleverd en geplaatst en ook nog tegen een zeer mooie prijs.
Fam Brugert | Landgraaf

Dit gebeurt me nu al voor de tweede keer.

  • Categorie: Klantervaringen
  • Gepubliceerd op maandag 06 mei 2013 23:00
  • Geschreven door Webmaster
  • Hits: 5956

Hallo Mensen, Dit gebeurt me nu al voor de tweede keer. De vorige keer dat ik met Miloud belde, had ik een probleem met de afstandsbediening van mijn garagedeuropener. Ik had er toen twee, een voor on de auto en een voor vanuit het woonhuis de poort te openen (de kinderen met de fiets en zo, je weet wel). De oplossing was heel simpel, met een deurbel en een kabeltje. De tweede keer, ging de poort de meeste keren maar half open of half dicht. Nou moet ik erbij vertellen dat het bij de garagedeuropener om een Commador gaat die er zo'n 30 jaar trouwe dienst er op heeft zitten. Ook hier was het antwoord even onverwacht als simpel. Meneer als U de kast open maakt, zit er op de printplaat een potmetertje en als U daar aan draait is het probleem waarschijnlijk op gelost. Wat schetst mijn verbazing, het werkte nog ook. Dus ook deze keer geen voorrijkosten, geen rekening en het apparaat is nog niet eens bij hun gekocht zelfs. Wat een goede service! Dat onthoud je toch zeker, voor als je aan een nieuwe garagedeuropener toe bent. Groetjes, Frans uit Heerlen

SERVICE met een hoofdletter

  • Categorie: Klantervaringen
  • Gepubliceerd op dinsdag 07 mei 2013 19:41
  • Geschreven door Webmaster
  • Hits: 4200

Geachte mevrouw Kokkelkorn,
 
Nou..... dat is supersnel, dat noem ik nou SERVICE met een hoofdletter!!!
 
Bedankt,
 
Met vriendelijke groet,
Fam. Weerts

Een correcte en stipte afhandeling

  • Categorie: Klantervaringen
  • Gepubliceerd op maandag 03 juni 2013 00:00
  • Geschreven door Webmaster
  • Hits: 4067

Een correcte en stipte afhandeling van offerte en levering van de gewenste garagedeuren; een vakkundige montage en afwerking tegen een acceptabele prijs. Aanbevolen!
J.Boots